ce nu ne-a placut la nunta noastra


CE NU NE-A PLACUT LA NUNTA NOASTRA

Iata ceva ce e greu de gasit: o rubrica in care sa se vorbeasca deschis depsre ce nu a iesit bine la o nunta. Nimeni nu vrea sa spuna ca ....au fost gafe si momente nu prea bine organizate, sau pur si simplu ceva la care mirii nu s-au gandit. Iata ce am aflat de la tinerele foste mirese:


Astazi va zic despre primele ore din ziua cea mare: ce NU a fost ok:

  1. Mama si sora mea cea mare (nefiind din localitatea unde a fost nunta) nu si-au facut programare la coafor din timp si nu am mai gasit decat tarziu, la ora 12. Pe la 3 ele inca nu erau gata si nu mi-a picat bine deloc ca mama si sora mea sa vina printre ultimii invitati ....(acasa unde s-au adunat musafirii)
  2. Nu am pregatit ceva muzica frumoasa in surdina in camera in care s-a pregatit mireasa. Noi nu am avut lautari sau formatie si deci a fost cam sec fara nici o muzica. Apoi pe la sfarsit am pus eu laptop-ul in functiune da' cam tarziu....
  3. Neamurile tot vroiau sa vina in camera sa vada mireasa si era foarte nepoliticos sa-i rugam pe toti sa stea in curte si sa nu vina inaauntru, erau pur si simplu intorsi de la usa. Asta s-ar fi putut rezolva mai bine daca d-soarele de onoare ar fii informat lumea din timp ca nimeni nu intra sa vada mireasa!
  4. Tipa cu machiajul a avut concediu chiar inainte de nunta si nu am apucat sa facem machiajul de proba. Eu eram super stressata ca nu o sa-mi placa, ...si cam asa a si fost. Deci: neaparat machiaj de proba inainte!
  5. Nu am vrut sa investesc multi bani in flori, asa ca am comandat mai putine...si imi pare rau, florile chair fac diferenta la nunta, asa ca aranjamentele de la biserica au fost seci si aranjamentele de pe masa la restaurant au fost anemice si prost facute, chair daca florareasa mi-a facut un model de proba inainte.(bineinteles ca la nunta au fost mult mai aiurea si mai anemice)

***

Pozele! Nu ne-au mai ajuns banii pt un fotograf profesionist si ne-am multumit cu ce au pozat unii-altii. Nu avem o poza ca lumea sa o fac tablou. Eu am refuzat sa fac album pina acum. Toti ne-au fotografiat de departe, au taiat picioarele, lumina nepotrivita. S-au pierdut momente principale. Ce sa mai, pling si acuma cind ma gindesc la poze!

Asta a fost dorinta mea sa am fotograf ca lumea, ca stiam eu ce ma astepata. Toti m-au asigurat ca sunt cei mai cei fotografi si la final....

Deci sfatul meu: luati un fotograf ca lumea, care sa aiba habar de lumina si proportii, de unde sa faca fotografia! Nu va bazati pe cumnat-var-prieten de familie. Ei sunt ocupati sa se distreze si nu sa surprinda acel moment special!


***



sursa: forumul despre copii

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP